Megjelent könyvek

Reklám és pszichológia a webkorszakban 4.0 - A kiegyezés kora.

Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem „nyerhet". A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. „kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillan a történelmi lehetőség egyfajta „kiegyezésre" reklámozók és a közönség közt?

 

 

Bookline

 

Ezt nem adom, ez disznósajt!

- Történetek, tanulságok, töprengések a reklám világából.

 

- "Sosem vágtam volna bele egy ilyen könyv megírásába, ha nem hinnék szenvedélyesen a reklámok nagyszerűségében. Sőt, továbbmegyek; abban, hogy ez a műfaj a világ egyik legérdekesebb, legszórakoztatóbb, és igenis nagyon szerethető találmánya!"

 

 

Bookline

 

 

 

Reklám a jóért

- Annyit hallottunk már a reklám felelősségéről...Beszéljünk most a felelősség reklámjáról!

 

- Egyedülálló hazai könyv a Társadalmi Célú Reklámról, a közcélú reklámról, a nonprofit szervezetek és alapítványok hirdetéseiről, a CSR kommunikációról, a felelősség koráról és a társadalmi haszon újfajta értelmezéséről.

 

- Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó szemrehányásait, sokkoló hatású figyelmeztetéseit nemhogy elfogadjuk, de még szeretjük is.

 

- A témában mindenki érintett! Hiszen a felelősségére ébredő világban mindnyájan egyszerre lehetünk célpontjai és elindítói Ügyeknek, amelyek még fennmaradásunkra is hatással vannak. Jókor. Jó helyen. Azoknak, akiknek fontos, hogy „Jók" legyenek.

 

- Eredeti válaszok, bátor gondolatok, látványos példák a társadalmi "JÓ" hirdetéséről. Jókor, jó helyen.

 

Bookline

 

 

 

Reklám és pszichológia a webkorszakban

- Ez a könyv a reklám fénysebességgel változó jelenéről és izgalmas jövőjéről szól. Reklámszakembereknek „kötelező olvasmány" . De mindenkinek ajánlott, aki értelmiséginek érezve magát, ezt a titkát is megismerve szeretne közelebb jutni a 21. század elejének megértéséhez.

 

- Észre sem vettük, de a reklámhoz való viszonyunk az elmúlt években az internet hatására teljesen átalakult. Nőtt az ellenzők száma, de megjelent a rajongók tábora is. De ami a lényeg: egyre többet visszabeszélünk és belebeszélünk a hirdetésekbe.

 

-- Sas István, aki alkotóként és oktatóként is különleges tekintélynek örvend; ebben a rendkívül gazdag példatárral illusztrált könyvében segít megérteni, hogy mi is történik manapság ebben a hol ellenszenves, hol bájosan szerethető világban. Szakkönyv dacára letehetetlen olvasmány - nem csak reklámszakembereknek."

 

Bookline

 

 

 

Azötletes reklám

  - Sas István a magyar reklámszakma kiemelkedően sokoldalú egyénisége, akinek munkáit mindig áthatja az ötletesség, az imponáló tapasztalat és a műfaj iránt érzett rajongás. Erre a könyvre mindez különösen igaz.

- Útikalauz a kreativitás birodalmába. A szerző, aki maga is sikeres alkotó, a világ legszellemesebb reklámjait bemutatva kalauzol végig egy különleges útvonalon. Néhány "megálló" a sok közül: Alkotás út, Szabadság tér, Fantázia Plaza, Feneketlen Tó, Ötletgyár...

 

- Van térkép a kreativitásunkról. Ezt a térképet Sas István: Az Ötletes Reklám c. könyvének első oldalán találhatjuk. Bejárva az utat, megismerhetjük az "emberi elme különlegesen kedves szüleményeit" az amerikai kreatív forradalomtól kezdve napjainkig.

- Meglepően sokszínű gyűjtemény, kreatív példatár és lebilincselő olvasmány azoknak akik szeretik, és azoknak is, akik ki nem állhatják a reklámot.

 

Bookline

Már csak néhány példány kapható!

 

 

Reklám és pszichológia

- Nem állok messze az igazságtól, ha arra hívom fel a figyelmüket, hogy a magyar reklám évszázadoos történetének legszínvonalasabb, legszebb reklámról szóló alkotását tartják a kezükben. (Dr. Hoffmann Istvánné)

 

- "Még napjainkban is a szakma tengelye . Beszélnek Sas István előtti és Sas István utáni korszakokról, stílusokról, felfogásokról. Reklám és pszichológia címmel nemrég könyve jelent meg, megírta mindazt, amit tud erről a világról."

 

Nem kapható.

 

 

Sas reklámok (DVD)

Kiadó: Videoprint 2005

Sas István reklámfilmjeinek  "az enyészettől megmentett" gyűjteménye.

 

234 db. régi reklámfilm , köztük a hetvenes és nyolcvnas évek ikonikus darabjai. (Huka Gyurka, Skála kópé, Pécsi kesztyű, Nem lehet megunni, Csacót akarok, S modell...)

 

írta és rendezte: Sas István 1974-2004 Dvd kiadvány, tartalomjegyzékkel és kiegészítő információkkal

 

Megrendelhető.

 

 

.

 

GYŰJTEMÉNYES KÖTETBEN MEGJELENT ÍRÁSOK

Hazugság, Önámítás, Érdek

Kiadó: Saxum 2007

Gyakran nem mondunk igazat. Legtöbbször kénytelenségből, érdekből, de sokszor csak félelemből.

 

A.J Christian: A hazugság az önámítás érdeke?

Sas István: Hazudik -e a reklám?

Mérő László: A blöff

Popper Péter: A hazugság ára a párkapcsolatokban

A párkapcsolatok iskolája

Kiadó: Jaffa 2008

 

Dr. Lux Elvira: Szexuális és egyéb problémák a tartós párkapcsolatban

Szendi Gábor: Hűtlenség, féltékenység, evolúció

Popper Péter: Őszinteség és titok a párkapcsolatban

Sas István: Kielégületlenségeink, avagy mit kezdjünk a boldogságdeficittel?

F.Várkonyi Zsuzsa: Konfliktuskeresés a párkapcsolatban

Igazi vagy?

Kiadó: Jaffa  2008

 

A Feldmár íIntézet Nők Iskolája tananyagából

 

Feldmár András: Nő bennem a nő

Büky Anna: Az írás teremtő ereje

Sterk Barbara: Nem várok holnapig

Sas István: Plakátnők az életben, Valódi nők a plakátokon

Dr. Lelkes Zoltán: Pénzről nőknek

Neked ;)